Talentové zkoušky

Talentovou zkoušku absolvují všichni uchazeči o studium ve zvoleném studijním zaměření daného oboru. Často se rodiče ptají, zda se mohou s dětmi na zkoušku doma připravit. Zde jsou kritéria, která sledujeme při talentové zkoušce.

Kritéria pro přijetí

PHV – přípravná hudební výchova

  • Má sociálně – emoční a studijně-volní předpoklady odpovídající školní připravenosti.
  • Vytleská zadaný rytmus.
  • Zopakuje gesta hry na tělo s rytmickou a motorickou přesností.
  • Intonačně zazpívá píseň dle vlastního výběru.
  • Intonačně správně zopakuje předehraný nebo zpívaný tón.
  • V případě, že se o vzdělání na ZUŠ zajímá dítě se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP), jsou požadavky a kritéria na přijetí posuzovány individuálně s přihlédnutím k možnostem a potřebám dítěte. Rozhodnutí o přijetí dětí se SVP je vždy předem konzultováno s rodiči.

PVV – přípravná výtvarná výchova

  • Má sociálně – emoční a studijně-volní předpoklady odpovídající školní připravenosti.
  • Při výtvarné činnosti udrží pozornost
  • Dokáže srozumitelně popsat svůj výtvarný záměr
  • Při výtvarné činnosti je tvořivý, projevuje samostatnost a předkládá vlastní nápady.
  • V případě, že se o vzdělání na ZUŠ zajímá dítě se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP), jsou požadavky a kritéria na přijetí posuzovány individuálně s přihlédnutím k možnostem a potřebám dítěte. Rozhodnutí o přijetí dětí se SVP je vždy předem konzultováno s rodiči.

Co je třeba si připravit?

  • Přinést si s sebou minimálně pět výtvarných prací vytvořených jako vlastní tvorba (nikoliv zadaných v MŠ)

PTV – Přípravná taneční výchova

  • Má sociálně – emoční a studijně-volní předpoklady odpovídající školní připravenosti.
  • Má pohybové, taneční, předpoklady.
  • Předvede ve stoji předklon, záklon na břiše, a další taneční a pohybové prvky dle zadání.
  • Zopakuje (vytleská) jednoduchý rytmus.
  • Prokáže obratnost při chůzi, poskoku a běhu na místě i v prostoru.
  • Pohybově reaguje na změny v hudbě, v rytmu a orientuje se v prostoru.
  • Projeví kreativitu při zadání (napodobování zvířátka) a improvizaci na dané téma.
  • V případě, že se o vzdělání na ZUŠ zajímá dítě se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP), jsou požadavky a kritéria na přijetí posuzovány individuálně s přihlédnutím k možnostem a potřebám dítěte. Rozhodnutí o přijetí dětí se SVP je vždy předem konzultováno s rodiči.

Co je třeba si připravit?

  • Na zkoušku se není třeba připravovat, diagnostika vhodných dispozic pro studium bude provedena hravou formou při společných tanečních aktivitách, gymnastických činnostech a při zpěvu.

Přípravná dramatická výchova

  • Má sociálně – emoční a studijně-volní předpoklady odpovídající školní připravenosti.
  • Prokáže vhodné hlasové, artikulační a interpretační dispozice.
  • Předvede tvůrčí přístup k zadanému úkolu.
  • V případě, že se o vzdělání na ZUŠ zajímá dítě se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP), jsou požadavky a kritéria na přijetí posuzovány individuálně s přihlédnutím k možnostem a potřebám dítěte. Rozhodnutí o přijetí dětí se SVP je vždy předem konzultováno s rodiči.

Co je třeba si připravit?

  • Na zkoušku se není třeba připravovat, vše probíhá hravou formou v rámci improvizace s příběhem

Poslat známému Poslat na e-mail   tisk Tisknout   ↑ Nahoru

loader Načítám...
Kraj Vysočina
AZUŠ